Xερσόνησος: “Όλοι δίπλα στην ομάδα μας”

Το κάλεσμα της ομάδας της Χερσονήσου στον κόσμο της, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση με τον ΑΟΤ (10/1, 15.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:

Η ομάδα μας ξεκινά τις επίσημες αγωνιστικές της υποχρεώσεις για το 2026, φιλοξενώντας τον ΑΟ Τυμπακίου στο γήπεδο Χερσονήσου, σε μια αναμέτρηση με ιδιαίτερη σημασία για τη συνέχεια

Όλοι δίπλα στην ομάδα μας, σε ένα ακόμη καθοριστικό παιχνίδι, όπου η παρουσία και η φωνή σας μπορούν να δώσουν την απαραίτητη ώθηση στους ποδοσφαιριστές μας.

Η στήριξή σας είναι σημαντική και αποτελεί δύναμη για την προσπάθεια που γίνεται μέσα στο γήπεδο.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook