Αναλυτικά τα όσα είπε: «Έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι ανάμεσα σε δύο αναπτυξιακές ομάδες που παίζουν πολύ καλό ποδόσφαιρο. Αυτό επιβεβαιώθηκε και στο γήπεδο, αφού ήταν ένα παιχνίδι ανοιχτό χωρίς σκοπιμότητες. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και των δύο ομάδων, όχι μόνο για την αγωνιστικότητά τους , αλλά και για το ήθος τους και νομίζω ότι έχουν λαμπρό μέλλον μπροστά τους. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών μου και παρά τις σημαντικές απουσίες που είχαμε, διαχειριστήκαμε πολύ καλά το παιχνίδι. Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία σε όλους και καλή συνέχεια στην ομάδα του Εργοτέλη στο πρωτάθλημα»
Τιτομιχελάκης: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών μου – Διαχειριστήκαμε πολύ καλά το παιχνίδι”
Οι δηλώσεις του προπονητή του Γιούχτα Β’, Λεωνίδα Τιτομιχελάκη, μετά το ισόπαλο 1-1 με τον Εργοτέλη Β΄.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701