Μπάρμπεκιου στα Δειλινά!

Μετά τη σπουδαία νίκη κόντρα στην Αγία Βαρβάρα, η διοίκηση των Δειλινών παρέθεσε χθες, Τετάρτη (14/1), γεύμα στους ποδοσφαιριστές και στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας, σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και οικογενειακό κλίμα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση των Δειλινών:

Η διοίκηση του ΠΑΟ Δειλινών παρέθεσε χθες, Τετάρτη, γεύμα στους ποδοσφαιριστές και στον προπονητή της ομάδας, σε ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και οικογενειακό κλίμα, μετά τη σημαντική νίκη στην Αγία Βαρβάρα.

Το κλίμα στην ομάδα είναι εξαιρετικό, η βραδιά κράτησε μέχρι αργά και η αισιοδοξία για ανάλογη συνέχεια είναι πλέον διάχυτη σε όλους.

Στο «μπάρμπεκιου» έδωσαν το παρών 21 ποδοσφαιριστές, με την όρεξη για δουλειά και ακόμη καλύτερες εμφανίσεις να είναι πιο έντονη από ποτέ.

Συνεχίζουμε όλοι μαζί, ενωμένοι και δυνατοί!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook