AOT: “Όλοι δίπλα στην ομάδα μας”

Το κάλεσμα του ΑΟΤ στον κόσμο του, για την επόμενη εκτός έδρας αναμέτρηση απέναντι στον Εργοτέλη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του ΑΟΤ:

Το μεγάλο ντέρμπι κορυφής έφτασε και η ομάδα μας μπροστά σε μία ακόμη μεγάλη πρόκληση, σε ένα παιχνίδι με ξεχωριστή σημασία για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Την Κυριακή 25 Ιανουαρίου στις 15:00, η ομάδα μας φιλοξενείται στο Μαρτινέγκο από τον Εργοτέλη, σε ένα πολύ σημαντικό αγώνα που αναμένεται να κρίνει πολλά στη μάχη της κορυφής. Ένα παιχνίδι που απαιτεί συγκέντρωση, πάθος και απόλυτη πίστη στον στόχο.

Σε μια τέτοια αναμέτρηση, η στήριξη του κόσμου είναι καθοριστική. Όλοι δίπλα στην ομάδα μας, για να τη βοηθήσουμε να δώσει τον καλύτερό της εαυτό σε ακόμη ένα κρίσιμο παιχνίδι.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook