Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:
Η ομάδα μας συνεχίζει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, αντιμετωπίζοντας εκτός έδρας το σωματείο των Δειλινών.
Το Σάββατο, 24 Ιανουαρίου, η ομάδα μας θα φιλοξενηθεί στο γήπεδο του Μαρτινέγκο, από τα Δειλινά για την 18η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ.
Η παρουσία σας, σε ένα ακόμη παιχνίδι, είναι ιδιαιτέρως σημαντική!



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701