Η ανακοίνωση της ΕΠΣΗ:
Η ΕΠΣΗ και η Επιτροπή Μικτών Ομάδων ΕΠΣΗ εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς την ΕΠΣ Χανίων για τη φιλοξενία και το γεύμα που παρέθεσαν στην αποστολή της Μικτής Κ15 Κορασίδων ΕΠΣΗ μετά το παιχνίδι με το συγκρότημα των Χανίων που έγινε την Τετάρτη στο γήπεδο Μουρνιών. Επίσης εύχονται θερμά περαστικά στις δύο αθλήτριες της Μικτής Χανίων που είχαν άτυχες στιγμές κατά τη διάρκεια του αγώνα με αποτέλεσμα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701