Χερσόνησος: “Η παρουσία σας είναι σημαντική”

Το κάλεσμα της Χερσονήσου στον κόσμο της, για την επόμενη αναμέτρηση με τον Μοχό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η ομάδα μας έχει μπροστά της ένα κομβικό παιχνίδι για το Κύπελλο ΕΠΣΗ, όπου θα αντιμετωπίσει το σωματείο του Μοχού για την 4η φάση της διοργάνωσης.

Ο αγώνας ορίστηκε για την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου, στο γήπεδο Χερσονήσου, με ώρα έναρξης στις 16:00.

Η παρουσία σας, σε ένα ακόμη παιχνίδι, είναι ιδιαιτέρως σημαντική!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook