Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η ομάδα μας έχει μπροστά της ένα κομβικό παιχνίδι για το Κύπελλο ΕΠΣΗ, όπου θα αντιμετωπίσει το σωματείο του Μοχού για την 4η φάση της διοργάνωσης.
Ο αγώνας ορίστηκε για την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου, στο γήπεδο Χερσονήσου, με ώρα έναρξης στις 16:00.
Η παρουσία σας, σε ένα ακόμη παιχνίδι, είναι ιδιαιτέρως σημαντική!



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701