Η ανακοίνωση της ομάδας:
Η ομάδα μας μπαίνει στον θεσμό του Κυπέλλου ΕΠΣΗ την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου στις 16:00, και αντιμετωπίζει την Φαιστό στους Βόρρους για την 4η Φάση, για να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στο Final Four!
Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας, για να περάσουμε όλοι μαζί στους 8 του Κυπέλλου ΕΠΣΗ!



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701