Mινωική: “Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας”

Το κάλεσμα της Μινωικής, στον κόσμο της, για την αναμέτρηση του Κυπέλλου κόντρα στη Φαιστό (18/2).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της ομάδας:

Η ομάδα μας μπαίνει στον θεσμό του Κυπέλλου ΕΠΣΗ την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου στις 16:00, και αντιμετωπίζει την Φαιστό στους Βόρρους για την 4η Φάση, για να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στο Final Four!

Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας, για να περάσουμε όλοι μαζί στους 8 του Κυπέλλου ΕΠΣΗ!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook