Ο νεαρός τερματοφύλακας του Αλμυρού, Γιώργος Γαλανάκης, παραχώρησε δηλώσεις στο athletic.gr, αναφερόμενος τόσο στην επερχόμενη αναμέτρηση απέναντι στην Αγία Βαρβάρα όσο και στον θεσμό του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
Για την επόμενη αναμέτρηση με την Αγία Βαρβάρα: “Σίγουρα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, όπως όλα σε αυτό το πρωτάθλημα μέχρι στιγμής. Εμείς θα πάμε σε ακόμη μία αναμέτρηση με μοναδικό στόχο το “τρίποντο” έτσι ώστε να σκαρφαλώσουμε ακόμα ψηλότερα στις θέσεις του βαθμολογικού πίνακα”.
Για τη συνέχεια του κυπέλλου: “Έχουμε κάνει μία πολύ καλή πορεία έως τώρα, όμως θέλουμε να φτάσουμε ακόμα πιο μακριά. Αρχικά στο Final Four και στην συνέχεια στον μεγάλο τελικό”.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701