Κώτσιος: “Μόνο που παίζεις στον Εργοτέλη πρέπει να κερδίζεις – Περήφανος για αυτούς τους παίκτες”

Οι δηλώσεις του Ηλία Κώτσιου, αμέσως μετά τη σπουδαία πρόκριση του Εργοτέλη, στο Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: “Όταν κερδίζεις είναι πάντα μία καλή περίοδος. Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μου για ακόμη μία φορά. Είμαι περήφανος και όλοι θα πρέπει να είναι που έχουμε αυτούς τους ποδοσφαιριστές. Ακολουθούν κατά γράμμα ότι τακτικό τους έχω πει. Σήμερα είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία αρκετά δύσκολη ομάδα. Γνωρίζαμε ποιά ήταν τα δυνατά της σημεία. Γνωρίζαμε ότι είναι μία ομάδα που πιέζει ψηλά και μέσω της ανάκτησης της μπάλας πετυχαίνει γρήγορα γκολ. Ακολούθησαν πιστά το πλάνο οι ποδοσφαιριστές. Σίγουρα στο πρώτο μέρος δεν έγινε ένα ποιοτικό παιχνίδι, επιλέξαμε να χτυπήσουμε με μακρινές διαγώνιες μεταβιβάσεις και δημιουργήσαμε πρόβλημα στον αντίπαλο. Δεν κινδυνέψαμε αν εξαιρέσουμε μόνο ένα σουτ. Όσο περνούσε η ώρα νομίζω ότι η δικιά μας ομάδα είναι καλύτερη και στο physical παιχνίδι. Στο δεύτερο μέρος ήμασταν πολύ καλύτεροι. Πετύχαμε δύο γκολ και θα μπορούσαμε να πετύχουμε και περισσότερα. Αυτή η πρόκριση στο Final Four είναι 100% δίκαιη κόντρα σε μία πολύ καλή ομάδα. Όταν μιλάμε για τον Εργοτέλη, βάσει της φανέλας και του ονόμα του, θα πρέπει συνεχώς να κυνηγάει στόχους. Σίγουρα έχει γίνει τα τελευταία χρόνια μεγάλη προσπάθεια από την πλευρά της διοίκησης, φέρνοντας καλους παίκτες και γενικά έχει οργανωθεί αρκετά. Στόχος ήταν η άνοδος στην κατηγορία και αυτό το πετύχαμε. Κάθε παιχνίδι ο Εργοτέλης θα πρέπει να το κερδίζει. Αυτό το “πρέπει” είναι δύσκολο, όμως η φανέλα του επιβάλλει. Κάποιες φορές μπορεί να μην είμαστε καλοί αγωνιστικά, όμως έχουμε το μέταλλο για να παίρνουμε τους τρεις βαθμούς. Μόνο που παίζεις στον Εργοτέλη πρέπει να κερδίζεις. Δεν θέλω να ακούω τη λέξη κίνητρο. Θα πάμε να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια. Δεν μπορώ να διανοηθώ, όποιο παιχνίδι και να παίξουμε, ότι όλοι θα είναι αδιάφοροι από ‘δω και στο εξής. Δεν θα το επιτρέψω εγώ και νομίζω ότι το έχουν καταλάβει και οι παίκτες μου. Έτσι δουλεύουμε και θα συνεχίσουμε έτσι. Νόμιζω είναι νωρίς να μιλήσουμε για την νέα χρονιά, γιατί και η ομάδα έχει το ζήτημα με το γήπεδο. Είναι σημαντικό κομμάτι το γήπεδο να φτιαχτεί. Τρέχουν οι άνθρωποι για να λύσουν αυτό το πρόβλημα και νομίζω ότι είναι σε καλό δρόμο. Τις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει νομίζω ο σχεδιασμός για παίκτες και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται. Είναι έμπειροι και είμαι σίγουρος ότι θα γίνει αυτό που πρέπει την κατάλληλη στιγμή”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook