Χερσόνησος: “Σας θέλουμε όλους δίπλα μας”

Το κάλεσμα της Χερσονήσου στον κόσμο της, για την επόμενη αναμέτρηση πρωταθλήματος κόντρα στον Αλμυρό (14/3, 15.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση της Χερσονήσου:

Η Χερσόνησος συνεχίζει την πορεία της στην Α1 ΕΠΣΗ με ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι στο Γάζι.

Σας θέλουμε όλους δίπλα μας, να στηρίξετε την προσπάθεια των παικτών μας για ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα στη συνέχεια του πρωταθλήματος!

Γήπεδο Αλμυρού.

Σάββατο 14/03.

Σέντρα: 15:00.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook