Το κάλεσμα του ΑΟΤ για την αναμέτρηση με το ΠΑΝΟΜ

Ο ΑΟΤ με ανακοίνωσή του, καλεί τους φιλάθλους της ομάδας να παρευρεθούν την Κυριακή (15/3) στο γήπεδο, στην εντός έδρας αναμέτρηση με τον ΠΑΝΟΜ, για την 24η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του ΑΟΤ:

Η ομάδα μας υποδέχεται τον ΠΑΝΟΜ για την 24η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ και σας θέλουμε όλους δίπλα μας! Σε ένα κρίσιμο παιχνίδι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, η φωνή και η στήριξη του κόσμου μας είναι το “κλειδί” για τη νίκη.

Γήπεδο Τυμπακίου

Κυριακή 15/03

Σέντρα: 15:00

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook