Τιτομιχελάκης: “Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τα παιδιά είχαν σοβαρότητα”

Οι δηλώσεις του προπονητή του Γιούχτα Β’, Λεωνίδα Τιτομιχελάκη, μετά τη σπουδαία εκτός έδρας νίκη (2-6) κόντρα στον Ερμή Ατσαλένιου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: “Παίξαμε με έναν αντίπαλο που, παρά το μικρό της ηλικίας του, θέλει να παίξει σωστό ποδόσφαιρο. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τα παιδιά είχαν σοβαρότητα, εκτός από το τελευταίο δεκάλεπτο του πρώτου μέρους, όπου αδρανήσαμε. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το δεύτερο ημίχρονο, καθώς παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Συγχαρητήρια στην ομάδα του Ερμή για την προσπάθεια”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook