Κώτσιος: «Συγχαρητήρια στους παίκτες για τον επαγγελματισμό, τη σοβαρότητα και τη μεγάλη δίψα που δείχνουν»

Οι δηλώσεις του Ηλία Κώτσιου, μετά τη νίκη του Εργοτέλη με 2-0 κόντρα στον Μοχό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: 

«Θα ήθελα για ακόμη μία φορά να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου για τον επαγγελματισμό, τη σοβαρότητα και τη μεγάλη δίψα που δείχνουν για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Γνωρίζαμε πριν τον αγώνα ότι θα αντιμετωπίσουμε μία πολύ ανταγωνιστική ομάδα, όπως είναι αυτή του Μοχού, ενώ προερχόμασταν και από μία ιδιαίτερα απαιτητική εβδομάδα με τρία παιχνίδια. Παρ’ όλα αυτά, οι ποδοσφαιριστές μου ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και ήταν εξαιρετικοί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Στο πρώτο ημίχρονο μπήκαμε πολύ δυνατά, περιορίσαμε τα ατού του αντιπάλου και μέσα από καλή κυκλοφορία της μπάλας δημιουργήσαμε πολλές μεγάλες ευκαιρίες. Στην ανάπαυλα είπα στους παίκτες μου ότι πρέπει να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό και ότι οι μεγάλες ομάδες δεν επηρεάζονται από τις χαμένες ευκαιρίες, αλλά επικεντρώνονται σε αυτές που θα δημιουργήσουν στη συνέχεια. Στο δεύτερο ημίχρονο συνεχίσαμε με την ίδια ένταση, οι αλλαγές μας βοήθησαν σημαντικά και τελικά καταφέραμε να φτάσουμε σε μία απόλυτα δίκαιη νίκη με 2-0, συνεχίζοντας την πορεία μας προς τον στόχο του πρωταθλήματος.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω θερμά τον κόσμο μας που βρίσκεται πάντα δίπλα στην ομάδα και μας στηρίζει σε κάθε γήπεδο. Η στήριξή του είναι πολύ σημαντική και θέλουμε να τον κάνουμε υπερήφανο στο τέλος της χρονιάς με την κατάκτηση του πρωταθλήματος».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook