Ο ΟΦΑΜ επικράτησε με 2-0 του Ασημίου στην έδρα του, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής της Β1 ΕΠΣΗ, και «σφράγισε» και μαθηματικά την άνοδό του στην Α2 κατηγορία.
Τα «χρυσά» γκολ για τους γηπεδούχους σημείωσαν οι Παντελίδης στο 36’ και Ανδριανάκης στο 40’, δίνοντας από νωρίς ξεκάθαρο προβάδισμα στην ομάδα τους.
Πρόκειται για μια σπουδαία ημέρα για τον σύλλογο, ο οποίος επιβραβεύεται για την εξαιρετική πορεία που πραγματοποίησε φέτος, επιστρέφοντας πανάξια στα «σαλόνια» της Α’ κατηγορίας της ΕΠΣΗ.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701