ΟΦΑΜ: Σφράγισε την άνοδο στην Α2 ΕΠΣΗ

Μετά τη σημερινή του νίκη απέναντι στο Ασημί (2-0), ο ΟΦΑΜ εξασφάλισε και μαθηματικά πλέον την άνοδο στην Α2 ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο ΟΦΑΜ επικράτησε με 2-0 του Ασημίου στην έδρα του, στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής της Β1 ΕΠΣΗ, και «σφράγισε» και μαθηματικά την άνοδό του στην Α2 κατηγορία.

Τα «χρυσά» γκολ για τους γηπεδούχους σημείωσαν οι Παντελίδης στο 36’ και Ανδριανάκης στο 40’, δίνοντας από νωρίς ξεκάθαρο προβάδισμα στην ομάδα τους.

Πρόκειται για μια σπουδαία ημέρα για τον σύλλογο, ο οποίος επιβραβεύεται για την εξαιρετική πορεία που πραγματοποίησε φέτος, επιστρέφοντας πανάξια στα «σαλόνια» της Α’ κατηγορίας της ΕΠΣΗ.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook