Mινωική: Τίμησε Ψαρρά και Ανδρεαδάκη!

Λίγο πριν τη χθεσινή αναμέτρηση με τα Δειλινά, η διοίκηση της Μινωικής τίμησε τους δύο πρώην ποδοσφαιριστές του συλλόγου, Γιάννη Ψαρρά και Κώστα Ανδρεαδάκη, για την προσφορά τους στην ομάδα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση αναφέρει: 

Xθες (21/3), πριν την έναρξη του αγώνα με τα Δειλινά, η διοίκηση της ομάδας μας, με εκπρόσωπο τον Δημήτρη Κουρουγκιαβούρη, και τους αρχηγούς Ρουμελιώτη και Καστελλιανάκη, τίμησαν τους πρώην ποδοσφαιριστές μας, Γιάννη Ψαρρά και Κώστα Ανδρεαδάκη, για την προσφορά τους στον ΠΑΣ Μινωική. Ο Γιάννης αγωνίστηκε με τη φανέλα της ομάδας μας για 10 χρόνια, ενώ ο Κώστας για δύο σεζόν.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook