Γαρίπα: Επέστρεψε ξανά στην Α2 ΕΠΣΗ!

Η ομάδα της Γαρίπας κατάφερε χθες να επικρατήσει με 3-0 των Δαφνών και να πανηγυρίσει την άνοδο στην Α2 ΕΠΣΗ, μετά από δύο ολόκληρες σεζόν.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Γαρίπα κατάφερε χθες να πάρει το πιο σημαντικό τρίποντο της χρονιάς, επικρατώντας με 3-0 των Δαφνών για την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Τα τρία πολύτιμα γκολ για τους γηπεδούχους σημείωσαν οι Καστρινάκης (34′, 86′) και Ανετάκης (38′). Με αυτή τη νίκη, η Γαρίπα έφτασε τους 52 βαθμούς, πηγαίνοντας στο +10 από τον τέταρτο Κεραυνό, μόλις τρεις αγωνιστικές πριν το φινάλε. Η ομάδα εξασφάλισε έτσι και μαθηματικά την άνοδο στην Α’ κατηγορία της ΕΠΣΗ, μετά από δύο ολόκληρα χρόνια, εξαργυρώνοντας την εξαιρετική σεζόν που πραγματοποιεί φέτος.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook