Mαυρογιαννάκης στον athletic.gr: “Kρατάμε την καλή προσπάθεια – Έπρεπε να πάρουμε κάτι παραπάνω από το παιχνίδι”

Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή του Μοχού, Άρη Μαυρογιαννάκη, στον athletic.gr.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο τεχνικός του Μοχού, Άρης Μαυρογιαννάκης, προχώρησε σε δηλώσεις στον athletic.gr, μετά την εντός έδρας ήττα από την ΑΕΚ (2-0). Τόνισε ότι η ομάδα του πραγματοποίησε ένα πολύ καλό παιχνίδι και θα έπρεπε να πάρει κάτι από αυτό, ενώ αναφέρθηκε και στην επόμενη δύσκολη αναμέτρηση με τον ΑΟΤ.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ: “Κάναμε ένα καλό παιχνίδι και θεωρώ οτι έπρεπε να πάρουμε κάτι απο αυτό. Πέρασε και το ξεχνάμε. Κρατάμε όμως την καλή προσπάθεια των παιδιών μας”.

Για το επόμενο παιχνίδι με τον ΑΟΤ: “Γνωρίζουμε πόσο καλή ομάδα είναι ιδιαίτερα στην έδρα της. Για εμάς όμως δεν θα αλλάξει η φιλοσοφία μας και θα εμφανιστούμε όσο καλύτεροι μπορούμε, ώστε να διεκδίκησουμε, βάση της απόδοσης μας, ο,τι μας αναλογεί”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook