ΑΟΤ: “Σας θέλουμε όλους δίπλα μας”

Το κάλεσμα του ΑΟΤ στον κόσμο του, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση κόντρα στον Μοχό (29/3, 16.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Ο ΑΟ Τυμπακίου υποδέχεται τον Μοχό την Κυριακή 29 Μαρτίου στο γήπεδό μας!

Σε ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ, σας θέλουμε όλους δίπλα μας.

Γήπεδο Τυμπακίου

Κυριακή 29/03

Σέντρα: 16:00

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook