Δειλινά: To “ευχαριστώ” στον κόσμο και τα συγχαρητήρια στον κ. Μανδαλενάκη!

Τα Δειλινά, με ανακοίνωσή τους, ευχαρίστησαν αρχικά τον κόσμο της ομάδας που γέμισε χθες το γήπεδο και στήριξε θερμά τους ποδοσφαιριστές. Παράλληλα, έδωσαν συγχαρητήρια και στον κ. Μανδαλενάκη για την άψογη διαιτησία του.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

“Η διοίκηση της ομάδας, οι ποδοσφαιριστές καθώς και ο προπονητής της ομάδας νιώθουν την ανάγκη να ευχαριστήσουν όλο τον κόσμο που γέμισε χθες το γήπεδο της Μινωικής και στάθηκε στο πλευρό της ομάδας. Επίσης η ομάδα του ΠΑΟ Δειλινων δίνει επίσημα συγχαρητήρια για την άψογη χθεσινή διαιτησία του κ. Μανδαλενάκη”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook