Αναλυτικά τα όσα είπε μετά το τέλος του ματς:
«Δεν έχει να πούμε και πολλά από το παιχνίδι σήμερα. Η Χερσόνησος ήταν πολύ καλύτερη, μας κέρδισε δίκαια, ήταν πιο πνευματικά έτοιμη και μέσα στο γήπεδο.
Είχαμε δουλέψει κάποια πράγματα και δεν κάναμε τίποτα από αυτά. Όταν έχεις να παίξεις έναν ημιτελικό και διακυβεύεται μία πρόκριση στον τελικό, σε ένα φανταστικό γήπεδο, και κάνεις τόσα λάθη από το πρώτο λεπτό, νομίζω δεν μπορούμε να πούμε κάτι άλλο. Δίκαια κέρδισε η Χερσόνησος και μόνο συγχαρητήρια μπορώ να πω. Πάει δίκαια στον τελικό και της εύχομαι καλή επιτυχία.
Για εμάς τελειώνει η χρονιά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ό,τι κι αν έγινε σε ένα παιχνίδι, οι αγωνιστικές σε όλο το πρωτάθλημα δεν σβήνουν έτσι απλά. Το πρωτάθλημα το πήρε η καλύτερη ομάδα. Ήμασταν συνεπείς σε όλο το πρωτάθλημα και έτυχε να κάνουμε μία κακή εμφάνιση.
Έχω ζήσει πολλές τέτοιες βραδιές στο ποδόσφαιρο. Αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στις λεπτομέρειες. Τελειώνουμε τώρα και κοιτάμε τη συνέχεια για την επόμενη χρονιά.
Από την αρχή του πρωταθλήματος ξέραμε ότι η Χερσόνησος είναι πολύ επιθετική στα πρώτα 20 λεπτά και δεν πρέπει να κάνεις λάθη γιατί σκοράρει πολύ εύκολα. Στα πρώτα λεπτά κάναμε απίστευτα λάθη και δεχτήκαμε δύο γρήγορα γκολ. Όταν απέναντί σου έχεις μία ομάδα με τόση ποιότητα επιθετικά και μαθαίνει να παίζει στο μισό γήπεδο, το πληρώνεις.
Έπαιξε ρόλο και ο τραυματισμός του Κουτάντου, αλλά δεν θέλω να πω δικαιολογίες για παίκτες που έλειπαν. Αυτό που είχαμε σήμερα είναι ότι οι παίκτες που ήταν στον αγωνιστικό χώρο δεν ήταν πνευματικά έτοιμοι. Δεν ήταν καλοί. Ήταν μία δύσκολη μέρα. Συγχαρητήρια στη Χερσόνησο και συνεχίζουμε.
Πήραμε το πρωτάθλημα με 13 πόντους διαφορά, δεν είναι αστείο αυτό, σε μία χρονιά που όλοι έλεγαν ότι υπάρχουν φαβορί. Αυτοί οι παίκτες το πήραν πολύ εύκολα και τους αξίζουν συγχαρητήρια.
Δεν μπορώ να το παραγνωρίσω. Δεν μπορώ να τα σβήσω όλα. Δεκαοκτώ αγώνες αήττητοι, μία ήττα και μία ισοπαλία, που είναι ρεκόρ στο τοπικό και όλα αυτά δεν αλλάζουν από μία εμφάνιση, γιατί παίζαμε με μία καλή ομάδα.
Έχουν γίνει και χειρότερα, έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Λυπάμαι που δεν δώσαμε χαρά στους φιλάθλους μας. Καταλαβαίνουμε πως η φανέλα του Εργοτέλη είναι μόνο επιτυχίες, αλλά έχει και σεβασμό στον αντίπαλο που κέρδισε δίκαια.
Μετά από μία τέτοια ήττα υπάρχει στεναχώρια και απογοήτευση. Πρέπει να ηρεμήσουμε, να περάσουν μία-δύο μέρες και μετά βλέπουμε».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701