Σηφάκης: “Σήμερα οι παίκτες μου απέδειξαν ότι αξίζουν το κύπελλο – Είμαστε η ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο”

Οι δηλώσεις του τεχνικού της Χερσονήσου, Μάριου Σηφάκη, αμέσως μετά τη νίκη του Εργοτέλη και την πρόκριση στον μεγάλο τελικό!

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Aναλυτικά τα όσα ανέφερε μετά το τέλος του ματς: 

«Είχαμε πει και στο ματς πρωταθλήματος ότι παίζουν οι δύο καλύτερες ομάδες. Ο Εργοτέλης ήταν δίκαια πρωταθλητής, εννοείται αυτό, χίλια τα εκατό.

Είχαμε πει και τότε ότι εμείς παίζουμε το καλύτερο ποδόσφαιρο και σήμερα το αποδείξαμε άλλη μία φορά. Αν εξαιρέσεις το δοκάρι του Σένκα και τη φάση του γκολ, δεν μας δημιούργησαν άλλη στιγμή.

Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά, αλλά δεν έχουμε καταφέρει κάτι ακόμα. Περάσαμε στον τελικό, όμως σημασία έχει να πάρουμε το τρόπαιο.

Δεν υπάρχουν φαβορί. Πρέπει να το δείξεις στον αγωνιστικό χώρο. Είμαι σίγουρος ότι οι παίκτες θα είναι σοβαροί, το θέλουμε πάρα πολύ και θεωρώ ότι το αξίζουμε.

Παίζουμε με μία πάρα πολύ καλή ομάδα όπως ο Ρούβας, ιστορική ομάδα και θα είναι σίγουρα ένας δυνατός τελικός. Ο καλύτερος ας το πάρει.

Το παιχνίδι δεν ήταν διαφορετικό από άλλα παιχνίδια. Πάντα μπαίνουμε σοβαροί να παίξουμε το ποδόσφαιρο που έχουμε μάθει και να κερδίσουμε.

Τα παιδιά είχαν σίγουρα το κίνητρο γιατί παίζαμε ημιτελικό με τον δίκαιο πρωταθλητή, αλλά σήμερα απέδειξαν ότι αξίζουν το Κύπελλο.

Θεωρώ ότι είμαστε η ομάδα που παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο. Παίξαμε σε ένα μεγάλο γήπεδο, σε έναν αγωνιστικό χώρο “χαλί” και ήμουν σίγουρος ότι σε αυτό το γήπεδο ο Εργοτέλης δεν είχε καμία ελπίδα να μας πάρει αποτέλεσμα.

Να μπουν τα παιδιά στον τελικό, να το ευχαριστηθούν και να κερδίσουμε το παιχνίδι».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook