Σηφάκης στον ΣΠΟΡ FM 104,2: «Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι μπροστά μας – Να τα δώσουμε όλα για να πάρουμε το Κύπελλο»

Ο προπονητής της Χερσονήσου, Μάριος Σηφάκης, μίλησε αποκλειστικά στoν ΣΠΟΡ FM 104,2 και τον Μανώλη Σαρρή, αμέσως μετά την σπουδαία πρόκριση στον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο έμπειρος τεχνικός της Χερσονήσου, Μάριος Σηφάκης, μίλησε για τη σπουδαία πρόκριση επί του Εργοτέλη στον μεγάλο τελικό του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, τη δύσκολη φετινή χρονιά στο πρωτάθλημα της Α1, ενώ σχολίασε και τη νέα σεζόν με τη δημιουργία του κρητικού ομίλου στη Γ’ Εθνική.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας από τον ΟΦΗ, μιλώντας με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τον προπονητή των «ασπρόμαυρων», Χρήστο Κόντη.

Aναλυτικά τα όσα είπε:

Αρχικά ανέφερε: “Δεν έχουμε καταφέρει ακόμα κάτι. Δεν μπορούμε να πανηγυρίζουμε επειδή πήγαμε στον τελικό. Πρέπει να κατακτήσουμε το τρόπαιο. Η διοίκηση της ομάδας, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα, μου έδειξε ότι θα είναι κοντά μου σε ό,τι χρειαστώ. Μου έδειξε ότι έχουμε κοινό όραμα. Βάλαμε πέρυσι τις βάσεις έτσι ώστε η ομάδα να οργανωθεί και φέτος διεκδικήσαμε την άνοδο μετά από 17, νομίζω, χρόνια και πήγαμε και στο Final Four του Κυπέλλου. Είμαστε χαρούμενοι γιατί καταφέραμε και τους δύο στόχους. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι μπροστά μας τώρα. Μας έχει μείνει ένα παιχνίδι την Κυριακή. Να τα δώσουμε όλα και να πάρουμε το Κύπελλο”.

Για το ότι η ομάδα επιστρέφει στη Γ’ Εθνική μετά από αρκετά χρόνια: “Η Χερσόνησος είναι ένας ιστορικός σύλλογος στο Ηράκλειο. Όπως όλες οι ομάδες έχουν μία κάμψη, όπου κακά τα ψέματα το οικονομικό είναι ο κύριος λόγος. Παρ’ όλα αυτά, η διοίκηση που έχει αυτή η ομάδα τα τελευταία 3-4 χρόνια, έχει δείξει ότι έχει όρεξη να ξανακάνει μεγάλο τον σύλλογο. Είμαι τυχερός που είμαι μέρος του συνόλου αυτού”.

Για το πόσο δύσκολη ήταν η φετινή σεζόν: “Το φετινό πρωτάθλημα ήταν πολύ δύσκολο. Ο Εργοτέλης ήταν πανάξια πρωταθλητής. Εμείς στραβοπατήσαμε σε κάποια παιχνίδια που δεν το περιμέναμε. Στην ουσία βγήκαμε εκτός πρωταθλήματος πολύ νωρίς. Όμως, αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά, γιατί ο στόχος μας ήταν η άνοδος και καταφέραμε πολύ νωρίς να την εξασφαλίσουμε. Προχωράμε, θα τα δώσουμε όλα στο τελευταίο παιχνίδι, έτσι ώστε αυτή η χρονιά να κλείσει με ένα τρόπαιο”.

Τι ήταν αυτό που έκανε τη διαφορά φέτος: “Όταν κάνεις πρωταθλητισμό, σίγουρα θέλεις έμπειρους ποδοσφαιριστές. Το καλοκαίρι οι μεταγραφές που κάναμε ήταν πολύ προσεγμένες. Με τη βοήθεια της διοίκησης, όσους στόχους είχα (ποδοσφαιριστές) ήρθαν στην ομάδα. Επίσης υπήρχαν αρκετοί νεαροί ποδοσφαιριστές, με ταλέντο, που και με τη βοήθεια των “μεγάλων”, έπαιξαν καλό ποδόσφαιρο και βοήθησαν την ομάδα”.

Για τη νέα σεζόν: “Εμείς στη Χερσόνησο το πάμε βήμα-βήμα. Να τελειώσει η χρονιά όπως πρέπει και μετά έχουμε όλο τον χρόνο να συζητήσουμε και να προχωρήσουμε στη συνέχεια. Η Κρήτη έχει αρκετές ομάδες που μπορούν να στηρίξουν έναν όμιλο Γ’ Εθνικής. Ήταν και λίγο άδικο για τις ομάδες όπως ο ΠΟΑ, ο Γιούχτας, ο Αλμυρός, να δίνουν τόσα λεφτά στις μετακινήσεις, χωρίς καμία βοήθεια. Με την παρέμβαση του κ. Τζώρτζογλου έγινε κάτι σωστό. Σίγουρα θα είναι διαφορετικά για όλες τις ομάδες της Κρήτης, καθώς τα χρήματα που ξόδευαν για τις μετακινήσεις, θα μπορέσουν πλέον να τα επενδύσουν στα ρόστερ τους. Θα δούμε σίγουρα ένα πολύ καλό και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Όλες οι ομάδες που θα αγωνιστούν από την Κρήτη, είναι έμπειρες σε αυτή τη κατηγορία. Για να καταφέρεις να παραμείνεις στη Γ’ Εθνική, θα χρειαστεί να κάνεις πρωταθλητισμό”.

Για το στόχο της Χερσονήσου τη νέα σεζόν: “Όπως είπα και πριν, θα περιμένουμε να τελειώσει πρώτα η χρονιά και μετά θα το δούμε. Σίγουρα, δεν νομίζω ότι όλα αυτά τα χρόνια κάναμε τόσο κόπο, για να γίνουμε ομάδα “ασανσέρ”. Αυτή είναι η δική μου αίσθηση. Βέβαια τον πρώτο λόγο τον έχει η διοίκηση”.

Για την περιοχή που έχει ξανά μία ομάδα στη Γ’ Εθνική: “Η Χερσόνησος έχει τεράστια δυναμική. Ειδικά στο οικονομικό κομμάτι. Θεωρώ ότι πολύ εύκολα η περιοχή, μπορεί να στηρίξει μία ομάδα στη Γ’ Εθνική και θα τολμήσω να πω ότι μπορεί να τη στηρίξει και για παραπάνω κατηγορία. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τον κόσμο της Χερσονήσου, όλοι είναι κοντά μας. Βοηθάνε είτε με την παρουσία τους στο γήπεδο, είτε χορηγικά ας το πω έτσι. Και ο δήμος, αλλά και οι επιχειρηματίες.

Για τον ΟΦΗ και την κατάκτηση του Κυπέλλου: “Δεν έχω ηρεμήσει ακόμα. Δεν νομίζω να υπάρχει Ομιλίτης που να έχει ηρεμήσει, παρ’ όλο που έχουν περάσει τόσες μέρες. Δεν νομίζω ότι υπάρχει Ομιλίτης, που να έχει συνειδητοποιήσει, το τι έχει καταφέρει αυτή η ομάδα και αυτός ο προπονητής. Πιστεύω ότι όλοι θα καταλάβουμε τι έχει συμβεί, όταν δούμε το όνομα του ΟΦΗ στην κλήρωση το καλοκαίρι. Εμείς οι 40άρηδες, είχαμε ακούσει για ένα κύπελλο, λίγα θυμόμαστε. Στην ουσία θυμόμαστε μόνο δύσκολες στιγμές με τον ΟΦΗ. Μετά την έλευση του κ. Μπούση, αρχίζουμε πάλι και ονειρευόμαστε και όλα αυτά που ακούγαμε ότι η ομάδα είναι μεγάλη, αρχίζει σιγά σιγά και ξαναβγαίνει αυτό στην επιφάνεια”.

Για το που ήταν ο ΟΦΗ πριν 6 μήνες και το που βρίσκεται τώρα: “Ο άνθρωπος που μετέτρεψε αυτό το “πράγμα” που βλέπαμε στην αρχή της σεζόν, με τους ίδιους παίκτες που ήταν και τότε, σε ομάδα και αυτό που βλέπουμε τώρα, είναι ο κ. Κόντης. Δεν το συζητάμε καν. Θεωρώ ότι αυτή η επιτυχία, είναι δουλειά του κ. Κόντη και του τεχνικού του επιτελείου 100%. Δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό που έγινε, όμως είμαστε τυχεροί γιατί στην ομάδα μας ήρθε ένας προπονητής που είχε ένα ξεκάθαρο πλάνο, αφού γνώρισε τους παίκτες. Φαίνεται ότι έχει απίστευτη όρεξη και αγάπη γι’ αυτό που κάνει. Και όταν υπάρχει αυτό, δεν είναι δύσκολο να το μεταφέρεις στους παίκτες σου. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον κ. Κόντη. Εγώ προσωπικά τον ευχαριστώ πάρα πολύ γι’ αυτό που ζήσαμε. Το Κύπελλο το πήρε ο Κόντης. Αν ξαναδείς το παιχνίδι είχε ένα πλάνο στο μυαλό του. Μπορεί στην αρχή να δεχθήκαμε το γκολ και κάποιες φάσεις. Deja Vu του περσινού τελικού, όμως η ομάδα επέμεινε σε αυτό το πλάνο και με κάποιες διορθωτικές κινήσεις μέσα στο ματς, όχι αλλαγές, τακτικά εννοώ, έφερε το παιχνίδι στα μέτρα του και εξουδετέρωσε τον ΠΑΟΚ. Είδαμε μία αντρίκια και παλικαρίσια κατάκτηση του Κυπέλλου. Τον κοίταξες στα μάτια και τον κέρδισες και με διαιτησία περίεργη. Δεν θέλω να μειώσω σε καμία περίπτωση την προσπάθεια των παιδιών, γιατί αυτοί παίζουν, όμως για εμένα, ο πρώτος υπεύθυνος για την κατάκτηση του τροπαίου είναι ο κ. Κόντης”.

Τι πρέπει να γίνει στον ΟΦΗ τη νέα σεζόν ενόψει και Ευρώπης: “Πιστεύω ότι πιστεύει ο κ. Κόντης. Του έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη, γιατί έδειξε ότι έχει τον τρόπο να κάνει την ομάδα μας ξανά μεγάλη”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook