Χθες το βράδυ, σε μια όμορφη και γιορτινή ατμόσφαιρα, πραγματοποιήθηκε στο κέντρο «Ανάδρομες», στις Αρχάνες, το επίσημο δείπνο του 5ου Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, συγκεντρώνοντας πλήθος ανθρώπων του ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου και όχι μόνο.
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν αρκετές τιμητικές βραβεύσεις σε ανθρώπους που έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στο κρητικό ποδόσφαιρο, ενώ τιμήθηκαν και οι διαιτητές των ημιτελικών του Κυπέλλου ΕΠΣΗ για την παρουσία και τη συμβολή τους στη διοργάνωση. Ξεχωριστή θέση στη βραδιά είχε φυσικά ο ΟΦΗ, ο οποίος βραβεύτηκε από την ΕΠΣΗ, λίγες ημέρες μετά την ιστορική κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Πλέον, όλοι μετρούν αντίστροφα για τον αυριανό μεγάλο τελικό ανάμεσα στον Ρούβα και τη Χερσόνησο, ο οποίος θα διεξαχθεί στο γήπεδο των Aρχανών στις 18:00.












Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701