Είπαν “Καλό Καλοκαίρι” στον Μοχό!

Ο Μοχός ολοκλήρωσε τη σεζόν με τραπέζι σε οικογενειακό κλίμα στη Σταλίδα, κλείνοντας ιδανικά τη χρονιά.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ομάδα του Μοχού έκλεισε τη σεζόν με οικογενειακό κλίμα, όπως ακριβώς κύλησε όλη η χρονιά, πραγματοποιώντας το καθιερωμένο πλέον τραπέζι στην οικογενειακή ταβέρνα Κότσος, στη Σταλίδα, προσφορά του γενικού αρχηγού Γιώργου Παπουτσάκη.

Η ανάρτηση της ομάδας:

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook