Η ανακοίνωση του Ανθεστίωνα:
Σε μια βραδιά με όμορφο και οικογενειακό κλίμα είπαν «καλό καλοκαίρι» στον Α.Ο. Ανθεστίων Θραψανού!
Η ομάδα μας έκλεισε την εφετινή διαδρομή, που ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο, και αφήνει πίσω της χαμόγελα!
Η διοίκηση έκανε το τραπέζι χθες στο ποδοσφαιρικό τμήμα, στην τελευταία μάζωξη για το κλείσιμο της χρονιάς!
Στο καθιερωμένο μπάρμπεκιου τα χαμόγελα έδιναν και έπαιρναν, με τον πρόεδρο Κωνσταντίνο Αγγελάκη και τα μέλη της διοίκησης να εύχονται σε παίκτες και τεχνική ηγεσία «καλό καλοκαίρι»!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701