Ολοκλήρωσαν τη σεζόν με οικογενειακό κλίμα στον Ανθεστίωνα

Σε μια βραδιά με όμορφο και οικογενειακό κλίμα είπαν «καλό καλοκαίρι» στον Ανθεστίωνα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Ανθεστίωνα:

Σε μια βραδιά με όμορφο και οικογενειακό κλίμα είπαν «καλό καλοκαίρι» στον Α.Ο. Ανθεστίων Θραψανού!

Η ομάδα μας έκλεισε την εφετινή διαδρομή, που ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο, και αφήνει πίσω της χαμόγελα!

Η διοίκηση έκανε το τραπέζι χθες στο ποδοσφαιρικό τμήμα, στην τελευταία μάζωξη για το κλείσιμο της χρονιάς!

Στο καθιερωμένο μπάρμπεκιου τα χαμόγελα έδιναν και έπαιρναν, με τον πρόεδρο Κωνσταντίνο Αγγελάκη και τα μέλη της διοίκησης να εύχονται σε παίκτες και τεχνική ηγεσία «καλό καλοκαίρι»!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook