Νέος προπονητής των Κουνάβων ο Δ. Τσέρος: «Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό»

Ο Δημήτρης Τσέρος αναλαμβάνει το «τιμόνι» του ΑΟ Κουνάβων – Οι πρώτες του δηλώσεις στο athletic.gr

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Δημήτρης Τσέρος επιστρέφει στην τεχνική ηγεσία των Κουνάβων μετά τη σεζόν 2019-20, με τις δύο πλευρές να φτάνουν σε συμφωνία.

Ο έμπειρος τεχνικός θα βρεθεί σε… γνώριμα λημέρια, λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του από τον πάγκο του Ποσειδώνα, με στόχο να πετύχει τους στόχους της ομάδας στο πρωτάθλημα της Β’ ΕΠΣΗ.

Μιλώντας στο athletic.gr, ο Δημήτρης Τσέρος έδειξε πολύ ικανοποιημένος για την επιστροφή του στον ΑΟΚ και τόνισε ότι θα βρεθεί σε οικείο περιβάλλον με αρκετή όρεξη για δουλειά.

«Επιστρέφω στην ομάδα μετά από έξι χρόνια, η αλήθεια είναι ότι δεν το σκέφτηκα και πολύ όταν με πήραν οι άνθρωποι. Το ΔΣ των Κουνάβων απαρτίζεται από νέα παιδιά και θέλουμε να κάνουμε μία καλή ομάδα. Η ακαδημία έχει 60 με 70 παιδιά, παρότι η ομάδα είναι επαρχιακή και γίνεται πολύ καλή δουλειά» είπε αρχικά στο athletic.gr ο Δημήτρης Τσέρος που στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Είναι νωρίς για να βάλουμε στόχους, θέλουμε να κάνουμε μία ανταγωνιστική ομάδα με σκληρή δουλειά. Μία ομάδα που θα το χαιρόμαστε, τα παιδιά στη διοίκηση έχουν μεγάλη όρεξη».

Για το γνώριμο περιβάλλον, ο έμπειρος προπονητής είπε: «Πολλά παιδιά ήταν και παλιά μαζί μου στην ομάδα, τα γνωρίζω, έχουμε παίξει και αντίπαλοι και είναι πολύ οικείο το περιβάλλον για εμένα. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα για την εμπιστοσύνη και την προτίμηση, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό με σκληρή δουλειά».

Διαβάστε επίσης: Ανανέωσε και με τον Αντώνη Φραγκιαδάκη ο Κόρακας

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook