Την παραμονή του Χρήστου Μουρτζάκη ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός Ηρακλείου, με την ομάδα να γνωστοποιεί την συμφωνία της με τον ικανό προπονητή. Παράλληλα, από την ομάδα αποχώρησε ο Βασίλης Παπαδάκης λόγω του δύσκολου προγράμματος που έχει και με την ακαδημία. Τέλος, ο ΠΟΗ ευχήθηκε περαστικά στον τεχνικό διευθυντή του συλλόγου, Γιώργο Μαρταβατζή, για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε τις τελευταίες ημέρες.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Μετά την δύσκολη χρονιά που πέρασε η ομάδα μας και είχε σαν αποτέλεσμα τον υποβιβασμό στην Β κατηγορία Ηρακλείου το Δ.Σ. του Π.Ο. Ηρακλείου αποφάσισε να συνεχίσει την συνεργασία μόνο με τον Κο Μουρτζάκη σαν 1ο προπονητή στη 1η ομάδα.
Ο οργανισμός Π.Ο.Η. συνεργάζεται με τον Κο Μουρτζάκη για 4η χρονιά και φέτος θα είναι για πρώτη φορά μόνος στον πάγκο της 1ης ομάδας μιας και ο Κος Παπαδάκης Β. αποχώρισε από αυτόν λόγο του δύσκολου προγράμματος που έχει και με την ακαδημία της ομάδας. Τον ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες του όλα αυτά τα χρόνια και του ευχόμαστε να συνεχίσει το θαυμάσιο έργο του στις ακαδημίες.
Καλή συνέχεια Βασίλη…
Ο Κος Μουρτζάκης αφού μίλησε με την διοίκηση ξεκίνησε αμέσως το χτίσιμο της νέας ομάδας και ευχόμαστε να την οδηγήσει σε καινούργιες επιτυχίες…
Καλή επιτυχία Χρήστο …
Τέλος να ευχηθούμε στον τεχνικό διευθυντή του Π.Ο. Ηρακλείου Κο Μαρταβατζή Γ. “Καλή Ανάρρωση” μετά το πρόβλημα υγείας που τον απασχόλησε το τελευταίο διάστημα….
Περαστικά Γιώργο ….


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701