Με την φανέλα του Αετού θ’ αγωνίζεται και τη νέα χρονιά ο 24χρονος αμυντικός με την διοίκηση του συλλόγου ν’ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών.
Η ανακοίνωση του Αετού:
Ο Α.Ο. Αετός Ανωγείων είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Βαγγέλη Βόντα.
Ο 24χρονος αμυντικός θα συνεχίσει να φοράει την φανέλα του Αετού για ακόμα μια σεζόν. Πέρυσι ο Βόντας αγωνίστηκε σε 22 αγώνες με την φανέλα της ομάδας μας έχοντας σημαντική συμβολή στην άνετη παραμονή μας στην Α1 ΕΠΣΗ.
Βαγγέλη σου ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία και χωρίς τραυματισμούς!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701