Παντζαρίδης: «Στόχος του χρόνου η Snakes FC να είναι στην Α2 ΕΠΣΗ»

Ο προπονητής της Snakes FC Κώστας Παντζαρίδης μίλησε για τον στόχο της ανόδου και την κατάρτιση του ρόστερ της ομάδας που θα αγωνιστεί φέτος στην Β’ κατηγορία της ΕΠΣΗ

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Κώστας Παντζαρίδης μίλησε στους δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην παρουσίαση των εμφανίσεων της Snakes FC και αναφέρθηκε στον στόχο της ανόδου, αλλά και στους ποδοσφαιριστές του ρόστερ που είναι οι πρώτοι στην ιστορία της.

Αρχικά, ο έμπειρος τεχνικός τόνισε: «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση που μου έκανε την τιμή να συμμετέχω σε αυτό το ξεκίνημα. Όλοι μαζί, παίκτες, διοίκηση, τεχνικό τιμ, ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε. Πιστεύω ότι θα είναι μία καλή αγωνιστική χρονιά και θα πετύχουμε τους στόχους μας».

Στη συνέχεια ο Κώστας Παντζαρίδης αναφέρθηκε στους στόχους της ομάδας: «Ο πρώτος στόχος ήταν να δημιουργήσουμε ένα καλό ρόστερ, πάμε για να ανέβουμε κατηγορία. Το κύπελλο ΕΠΣΗ είναι δύσκολος στόχος, θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές. Στόχος είναι να φτιάξουμε μία καλή ομάδα και του χρόνου να είμαστε στην Α2. Θέλω να πιστεύω ότι δεν κάναμε… σπουδαία λάθη και ότι κάναμε τις καλύτερες επιλογές στην κατάρτιση του ρόστερ».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gentikoule (@gentikoule)

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook