Ενίσχυση κάτω από την εστία για τον Αετό Ανωγείων
Την απόκτηση του 17χρονου τερματοφύλακα ανακοίνωσε η ομάδα των Ανωγείων.
Την απόκτηση του 17χρονου τερματοφύλακα ανακοίνωσε η ομάδα των Ανωγείων.
Η διοίκηση του συλλόγου της ομάδας του Θραψανού συναντήθηκε με τον Δημήτρη Χωματά όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα θέματα του μεταγραφικού σχεδιασμού.
Την παραμονή του 20χρονου ποδοσφαιριστή για ακόμα έναν χρόνο ανακοίνωσε η ομάδα από τις Αγίες Παρασκιές.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο σύλλογος, καλεί τα μέλη του να δώσουν το παρόν στην Γενική Συνέλευση που θα διεξαχθεί την 1η Ιουλίου.
Ο 22χρονος επιθετικός θα φοράει την φανέλα της Αγίας Βαρβάρας.
Ο 28χρονος ποδοσφαιριστής παραμένει στην ομάδα των Αγίων Παρασκιών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Aκόμα ένα εσωτερικό μέτωπο έκλεισε για την ομάδα των Ανωγείων.
Ο Γιώργος Νικολακάκης συμφώνησε με την διοίκηση του Ηροδότου και γίνεται κάτοικος Αλικαρνασσού.
Με ανακοίνωσή του, ο ΑΟΤ κάνει μία τελευταία προσπάθεια να βρεθεί λύση στο διοικητικό αδιέξοδο και να κατέβει η ομάδα στην Γ’ Εθνική.
Η ΑΕΚ θα χρησιμοποιεί το γήπεδο του Πανεπιστημίου και τη νέα σεζόν – Το «ευχαριστώ» στη Μινωική