Ανανέωσε με τον Γρανίτη ο Μάριος Παναγιώτου
O Γρανίτης ανακοίνωσε και επίσημα, την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μάριο Παναγιώτου.
O Γρανίτης ανακοίνωσε και επίσημα, την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μάριο Παναγιώτου.
Αυτό είναι το πρόγραμμα της τελευταίας αγωνιστικής, στο πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣΗ.
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η σπουδαία σεζόν για την ομάδα της Χερσονήσου!
Την διεξαγωγή της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του συλλόγου ανακοίνωσε η ΑΕΚ.
Ο ΟΦΑΜ ανακοίνωσε με ιδιαίτερη χαρά, την ανανέωση της συνεργασίας με τον Παναγιώτη Κορδονούρη!
Η ΕΠΣΗ ανακοίνωσε και επίσημα το ποινολόγιο των ποδοσφαιριστών.
Η ΕΠΣΗ επέβαλε χρηματικό πρόστιμο ύψους 100 ευρώ στα δύο αυτά σωματεία.
Γνωστοποιήθηκαν οι διαιτητές, όπου θα διευθύνουν τις αναμετρήσεις της τελευταίας αγωνιστικής στο πρωτάθλημα της Α2 ΕΠΣΗ.
Οι Μοίρες ανακοίνωσαν και επίσημα την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μιχάλη Βασίλειου.
Προπονητής των Μοιρών θα είναι και τη νέα σεζόν ο Αντώνης Λεκάκης!