Δειλινά: To “ευχαριστώ” στον κόσμο και τα συγχαρητήρια στον κ. Μανδαλενάκη!
Τα Δειλινά, με ανακοίνωσή τους, ευχαρίστησαν αρχικά τον κόσμο της ομάδας που γέμισε χθες το γήπεδο και στήριξε θερμά τους ποδοσφαιριστές. Παράλληλα, έδωσαν συγχαρητήρια και στον κ. Μανδαλενάκη για την άψογη διαιτησία του.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701