«Οι φίλαθλοι να προμηθευτούν νωρίς τα εισιτήρια τους»

Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Εργοτέλη Λουδοβίκος Ορφανός μίλησε στον Athletic Radio 104,2 για τον… οργανωτικό πυρετό που επικρατεί στον Εργοτέλη ενόψει Ολυμπιακού, την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τα διαρκείας και τις χορηγίες της ομάδας.

Στον Εργοτέλη επικρατεί ένας οργανωτικός «πυρετός» για το μεγάλο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Ολυμπιακό στο Παγκρήτιο στάδιο. Για θέματα που αφορούν την εμπορική προετοιμασία της ομάδας για το παιχνίδι αυτό, την διάθεση εισιτηρίων  του αγώνα και εισιτήρια διαρκείας, επισημάνσεις για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μίλησε στον Athletic Radio και τους 104,2  και την εκπομπή «Στο γήπεδο του Athletic» ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Εργοτέλη, Λουδοβίκος Ορφανός.

Από τους βασικούς που σήκωσαν το οργανωτικό βάρος της  συναυλίας για τον Μίκη Θεοδωράκη, αναφέρθηκε στην εμπειρία του από την γνωριμία με τον μεγάλο μουσικοσυνθέτη. Μίλησε ακόμη για το χορηγικό πλάνο του Εργοτέλη, τα εισιτήρια διαρκείας που έχουν διατεθεί και τις κινήσεις που κάνει ο Εργοτέλης για να βρίσκεται κοντά στον κόσμο…

Για την συναυλία με τον Μίκη Θεοδωράκη:

«Τρέξαμε πολύ, αλλά το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Ο κόσμος που ήρθε στο Παγκρήτιο για την συναυλία ήταν πολύς. Και απόλαυσε μια φανταστική πραγματικά συναυλία με μεγάλα ονόματα από την ορχήστρα του Μίκη Θεοδωράκη, όπως την Γλυκερία, τον Μπάση κ.λ.π.Η συναυλία αυτή θεωρώ  ότι ανέβασε ένα επίπεδο το κομμάτι των συναυλιών στην Κρήτη.Την ονομάσαμε μια συναυλία μνήμης. Γυρίσαμε 45 χρόνια πίσω. Από  εκείνη την συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη στο Μαρτινέγκο πριν από 45 χρόνια. Θέλαμε να συνδέσουμε το τότε με το τώρα και το κάναμε αυτήν την περίοδο και με αυτόν τον τρόπο. Θεωρούμε ότι  ήταν μια καλή στιγμή για να γίνει αυτό. Όλα πήγαν καλά και είμαστε ικανοποιημένοι»

Για τις εντυπώσεις από την επαφή με τον Μίκη Θεοδωράκη:

«Είναι ένας απλός άνθρωπος που θέλει να σε φέρει κοντά του. Ηταν προσιτός και χαιρετούσε τον κόσμο. Είναι 86 ετών και παρόλα αυτά  ήταν πολύ κοντά με τον κόσμο και δεν είπε σε κανένα «όχι».

Για την οργανωτική προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό:

«Εχουμε ρίξει το βάρος στο να ενημερώσουμε  και  να προετοιμάσουμε τον κόσμο. Πρέπει ο κόσμος  από τώρα να προμηθευτεί το εισιτήριο του. Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχει την καθυστέρηση της. Ο ι φίλαθλοι που θα έρθουν την τελευταία στιγμή για να προμηθευτούν εισιτήριο θα έχουν πρόβλημα. Πρέπει να έχουν μαζί τους Αστυνομική ταυτότητα και εισιτήριο. Αυτό ισχύει και για τους φίλους του Ολυμπιακού. Ο φίλαθλος καταχωρείται ως πελάτης, εγγράφεται και προχωράει η διαδικασία της εισόδου του στο γήπεδο. Η διαδικασία για το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι απλή. Ερχεται ο φίλαθλος με την ταυτότητα του, κρατάμε τα στοιχεία του και παίρνει το εισιτήριο. Θα αναγκαστούμε την ημέρα του αγώνα να μείνει κόσμος εκτός αν κάποιοι επιλέξουν να έρθουν στο γήπεδο την τελευταία στιγμή. Στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ είχαμε φιλάθλους έξω από το γήπεδο ακόμη και στο 25ο λεπτό του αγώνα. Πρέπει ειδικά με τους φιλάθλους του Ολυμπιακού να έχει φύγει μέχρι την Παρασκευή ο κύριος όγκος των εισιτήριων. Θέλουμε τα εκδοτήρια να έχουν κλείσει δυο ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα. Γιατί διαφορετικά θα έχουμε πρόβλημα εσωτερικά. Δεν θέλουμε να ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, αλλά δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά».

Για την διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του Εργοτέλη:

«Δεν έχει ολοκληρωθεί η διάθεση τoυς.  Είμαστε πάνω από τα 1200 εισιτήρια διαρκείας. Αυτά έχουμε διαθέσει μέχρι τώρα. Περιμένουμε κάτι περισσότερο. Πρίν το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ προχωρήσαμε σε ακόμη περισσότερη μείωση των διαρκείας. Αυτή τη στιγμή τα απλά εισιτήρια διαρκείας του Εργοτέλη κοστίζουν 150 ευρώ.

Για τις μέρες μας δεν είναι κακή η συγκομιδή. Η κίνηση με το προμόσιον και τα κορίτσια που βγήκαν στους δρόμους  απέδωσε. Ηταν μια καλή κίνηση που  πήγε καλά και θα συνεχιστεί».

Για τις φετινές χορηγίες του Εργοτέλη και τα έσοδα:

«Χορηγικά είναι μια χρονιά που πιστεύουμε ότι δεν θα πέσουμε σε σχέση με την περσινή σεζόν. Αυτό που προβάλουμε δηλαδή ένα υγιές σωματείο, χωρίς βία, έχει θετικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις. Πιστεύω ότι θα βαδίσουμε σε ικανοποιητικά επίπεδα. Κάνουμε ότι μπορούμε να φέρουμε κόσμο στο γήπεδο. Πάλι θα  ξεκινήσουμε τις επισκέψεις στα σχολεία. Η προσπάθεια μας η ομάδα να πάει κοντά στον κόσμο θα συνεχιστεί. Βλέπουμε αποτελέσματα σταθερά από τις κινήσεις αυτές».

Για την σημασία του μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο:

Ομάδες χωρίς μάρκετινγκ δεν μπορούν να φτιάξουν το «μπράντ» της ομάδας. Το όνομα της επιχειρηματικά δηλαδή. Πέντε χρόνια στο τμήμα μάρκετινγκ, ανεβαίνουμε καθημερινά. Το «μπράντ» μιας ομάδας είναι το «Α και το Ω».

Για την επαφή που έχει με τον Απόστολο Παπουτσάκη:

«Είμαστε σε συνεχή επαφή  με τον πρόεδρο. Εργάζεται 24 ώρες το 24ωρο. Εργάζεται όλη τη μέρα. Τώρα πρόσθεσε και κάτι ακόμη στα ενδιαφέροντα του με την ανάληψη της προεδρίας στην Σούπερ Λίγκ. Πιστεύω ότι θα βοηθήσει στην αλλαγή σελίδας του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Είναι ένας άνθρωπος που αν βάλει ένα στόχο τον πετυχαίνει. Και πρέπει να είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός ότι η Κρήτη έχει πρόεδρο στην Σούπερ Λίγκ».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook