Αλμέιδα για την επιστροφή του στη Σεβίλλη: «Συναντιόμαστε ξανά μετά από 29 χρόνια» (pic)

Ο Ματίας Αλμέιδα ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, καθώς ανακοινώθηκε επίσημα από τη Σεβίλλη, με την οποία υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Για τον Αργεντινό τεχνικό, η επιστροφή στην ομάδα δεν έχει μόνο επαγγελματική σημασία, αλλά και συναισθηματική αξία, αφού είχε αγωνιστεί με τη φανέλα της τη σεζόν 1996-97, αφήνοντας τότε το στίγμα του ως ποδοσφαιριστής.

Ο ίδιος δεν παρέλειψε να μοιραστεί τη συγκίνησή του, δημοσιεύοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία από εκείνη την εποχή, συνοδεύοντάς τη με το μήνυμα: «Ξανασμίγουμε ύστερα από 29 χρόνια».

Δείτε την ανάρτηση:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Matias Jesus Almeyda (@peladoalmeyda)

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook