Στη συνέντευξη Τύπου, ο αριστερός μπακ της ομάδας, Ντιν Τζέιμς μίλησε τόσο για την αναμέτρηση απέναντι στους πράσινους, για την κατάσταση του ΟΑΚΑ, στο οποίο γίνονται βελτιωτικά έργα, ενώ αναφέρθηκε και στο φημολογούμενο ενδιαφέρον της ΑΕΚ για εκείνον.
Αναλυτικά όσα είπε ο Τζέιμς:
Για την ΑΕΚ είπε: «Άκουσα και διάβασα κι εγώ κάποια πράγματα, αλλά δεν υπήρχε κάτι συγκεκριμένο».
Για το Ολυμπιακό Στάδιο: «Είναι πάρα πολύ μεγάλο, ένα όμορφο στάδιο και είναι κρίμα που θα είναι το μισό κλειστό λόγω εργασιών. Είναι όμορφο να παίζεις σε τέτοια γήπεδα, ειδικά εκτός έδρας. Έχω αγωνιστεί σε μεγάλα γήπεδα και στην Ινδονησία», είπε για το ΟΑΚΑ.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701