Τζέιμς: «Δεν υπήρχε κάτι συγκεκριμένο από την ΑΕΚ – Είναι όμορφο να παίζεις σε γήπεδα όπως το ΟΑΚΑ»

Η Γκόου Αχέντ Ιγκλς ετοιμάζεται για το παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής της League Phase του Europa League, όπου αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ (2/10, 19.45).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στη συνέντευξη Τύπου, ο αριστερός μπακ της ομάδας, Ντιν Τζέιμς μίλησε τόσο για την αναμέτρηση απέναντι στους πράσινους, για την κατάσταση του ΟΑΚΑ, στο οποίο γίνονται βελτιωτικά έργα, ενώ αναφέρθηκε και στο φημολογούμενο ενδιαφέρον της ΑΕΚ για εκείνον.

Αναλυτικά όσα είπε ο Τζέιμς:

Για την ΑΕΚ είπε: «Άκουσα και διάβασα κι εγώ κάποια πράγματα, αλλά δεν υπήρχε κάτι συγκεκριμένο».

Για το Ολυμπιακό Στάδιο: «Είναι πάρα πολύ μεγάλο, ένα όμορφο στάδιο και είναι κρίμα που θα είναι το μισό κλειστό λόγω εργασιών. Είναι όμορφο να παίζεις σε τέτοια γήπεδα, ειδικά εκτός έδρας. Έχω αγωνιστεί σε μεγάλα γήπεδα και στην Ινδονησία», είπε για το ΟΑΚΑ.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook