Ο Αρτέτα αποθέωσε τον Όντεγκαρντ για την εμφάνιση του κόντρα στον Ολυμπιακό (pic)

Η Άρσεναλ επικράτησε 2-0 του Ολυμπιακού στο Έμιρεϊτς για τη 2η αγωνιστική της League Phase του Champions League, με τον Μικέλ Αρτέτα να στέκεται μετά το ματς στην εξαιρετική εμφάνιση του Μάρτιν Όντεγκαρντ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι «κανονιέρηδες» προηγήθηκαν νωρίς με γκολ του Μαρτινέλι στο 12’, αλλά χρειάστηκε να φτάσουν στις καθυστερήσεις για να «κλειδώσουν» τη νίκη. Εκεί ο Νορβηγός αρχηγός δημιούργησε τη φάση για τον Σάκα, ο οποίος διαμόρφωσε το τελικό σκορ.

Ο Αρτέτα αποθέωσε τον παίκτη του, τονίζοντας ότι δείχνει να επιστρέφει στο κορυφαίο επίπεδο:

«Ο Μάρτιν έχει πλήρη ελευθερία να προχωράει, να παίζει με φαντασία και να παίρνει ρίσκα. Σήμερα δημιούργησε πολλές ευκαιρίες, θα μπορούσε να σκοράρει κι ο ίδιος. Χαιρόμαστε πολύ που τον βλέπουμε ξανά σε αυτή την κατάσταση».

Παράλληλα, ο Ισπανός τεχνικός αναφέρθηκε και στη γενικότερη εικόνα της ομάδας:

«Σε σχέση με πέρσι έχουμε μεγαλύτερο βάθος. Μπορούμε να αλλάζουμε παίκτες, να φρεσκάρουμε την ομάδα και όσοι μπαίνουν να ανεβάζουν το επίπεδο».

Αναφορικά με τον Γκαμπριέλ Μαγκάιαες, που αποχώρησε τραυματίας, ο Αρτέτα εμφανίστηκε καθησυχαστικός:

«Νομίζω θα είναι καλά. Δέχτηκε ένα χτύπημα, αλλά δεν φαίνεται κάτι σοβαρό. Θέλαμε απλώς να τον προφυλάξουμε».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook