Μάλιστα, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα έχει και τη στήριξη του κόσμου, με περίπου 2.000 Έλληνες να αναμένονται στις εξέδρες του Πάρκεν, στο πλευρό της ομάδας του Ιβάν Γιοβάνοβιτς και ήδη από το πρωί έχουν ξεκινήσει το τραγούδι στην Κοπεγχάγη.
Στην κεντρική πλατεία του Δημαρχείου της Κοπεγχάγης, το πρωί της Κυριακής (12/10) βρέθηκαν οι «Πελαργοί», αλλά και απλοί φίλαθλοι οι οποίοι ταξίδεψαν από την Ολλανδία, ενώ κάποιοι θα βρεθούν στην πρωτεύουσα της Δανίας και από τη Γερμανία.
Τα συνθήματα ξεκίνησαν από νωρίς και το κλίμα ήταν… γαλανόλευκο στην κεντρική πλατεία της Κοπεγχάγης.
Δείτε εικόνες:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701