Ο Ρόναλντ Κούμαν αποτελεί μία ιστορική μορφή για την Μπαρτσελόνα, αφού ως ποδοσφαιριστής χάρισε στους Μπλαουγκράνα το πρώτο Champions League της ιστορίας τους με το «χρυσό» γκολ που πέτυχε κόντρα στην Σαμπντόρια στον τελικό του 1992.
Ο Ολλανδός, ο οποίος δούλεψε και ως προπονητής στους Καταλανούς την περίοδο 2020-2021, παραχώρησε συνέντευξη στο «Good Morning Eredivise» και ρωτήθηκε για την απόφαση του Τσάβι να αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν. Ο 60χρονος προπονητής υπερασπίστηκε τον Τσάβι καθώς θεωρεί πως το να δουλεύεις ως τεχνικός στην Μπαρτσελόνα είναι πολύ ψυχοφθόρο.
«Το να είσαι προπονητής της Μπαρτσελόνα είναι επίθεση στην ψυχική υγεία. Το να είσαι παίκτης σε αυτόν τον σύλλογο είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από το να είσαι προπονητής. Ο Τσάβι είναι Καταλανός και γνωρίζει τέλεια τον σύλλογο, είμαι σίγουρος ότι το έχει προσέξει», ανέφερε αρχικά ο Κούμαν, ο οποίος τόνισε ότι σε αυτό συμβάλλει και ο Τύπος:
«Ο Τύπος στρέφει το όπλο του σε εσένα και όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά, φταίει ο προπονητής. Έχω ήδη βιώσει αυτήν την πίεση και το άγχος. Είναι η πιο δύσκολη δουλειά στην καριέρα μου. Το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει ποτέ».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701