Μετά την λήξη του αγώνα, ο Μαρουρίσιο Ποτσετίνο μίλησε στους δημοσιογράφους και στάθηκε στο κίνητρο που πρέπει να βρουν οι παίκτες από την ήττα.
Αναλυτικά όσα είπε ο Ποτσετίνο:
«Οι παίκτες μου είναι επαγγελματίες. Τώρα χρειάζεται να πάμε μπροστά, αλλά πρέπει να αισθανθούν τον πόνο της ήττας. Όταν παίζεις για ένα τρόπαιο, δεν μπορείς να πεις κάτι και να τους κάνεις να νιώσουν καλύτερα. Χρειάζεται να συνειδητοποιήσουν πως πρέπει να δουλέψουμε και να βελτιωθούμε.
Όταν αγωνίζεσαι σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να αισθάνεσαι τι σημαίνει να παίζεις για ένα μεγάλο τρόπαιο. Θυμάμαι ότι μετά από τρία με τέσσερα χρόνια με τον Κλοπ στον πάγκο της, η Λίβερπουλ είχε χάσει σε έναν τελικό Europa League και σε έναν τελικό Champions League.
Όμως συνέχισαν να πιστεύουν στο σχέδιό τους και γίνονταν κάθε σεζόν όλο και πιο δυνατοί μέχρι που πήραν αυτό που ήθελαν. Αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα και αν θέλουμε να κοντράρουμε μία ομάδα όπως η Λίβερπουλ, χρειάζεται να συνεχίσουμε να πιστεύουμε. Αυτό είναι το σημαντικότερο».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701