Ο Βαλβέρδε, το Copa del Rey και η αποκάλυψη για την Ελλάδα και τον Ολυμπιακό

Κυπελλούχος Ισπανίας μετά από 40 χρόνια στέφθηκε η Αθλέτικ Μπιλμπάο!

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Βάσκοι του Ερνέστο Βαλβέρδε ήταν οι μεγάλοι νικητές στον τελικό του Copa del Rey, καθώς επικράτησαν επί της Μαγιόρκα με 4-2 στη διαδικασία των πέναλτι, σε έναν αγώνα που στην κανονική του διάρκεια και στην παράταση δεν ανέδειξε νικητή.

Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ισπανίας, ο Βαλβέρδε θυμήθηκε τις ημέρες που ήταν στον Ολυμπιακό, λέγοντας πως μετά από έναν τίτλο πήγε μόνος του σε ένα… κρυφό μπαρ στην Αθήνα για να δειπνήσει.

«Είχα αρνηθεί να σκεφτώ τους πανηγυρισμούς πριν τον τελικό, τώρα θα το σκεφτώ. Στην Ελλάδα, όταν κερδίσαμε έναν τίτλο, πήγα σε ένα μπαρ για να φάω κάτι με μια μπύρα σε ένα… κρυφό μπαρ στην Αθήνα και ο ιδιοκτήτης μου είπε: «Μα τι κάνεις εδώ;»», τόνισε αρχικά και στη συνέχεια ο Βαλβέρδε δήλωσε:

«Αυτός ο τίτλος δεν συγκρίνεται με κανέναν άλλο, έτσι νιώθω. Με άλλες ομάδες έχεις την υποχρέωση να κερδίσεις και το έχω γιορτάσει με τον Ολυμπιακό και την Μπαρτσελόνα. Το Σούπερ Καπ με την Αθλέτικ το πανηγυρίσαμε πολύ και αυτός ο τίτλος είναι κάτι ξεχωριστό για όλα. Το πανηγυρίσαμε στο γήπεδο και οι άνθρωποι μαζί μου στο Μπιλμπάο ήταν πάντα σεβαστοί».

Έπειτα, ο Βαλβέρδε ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να ανανεώσει με την Μπιλμπάο: «Όχι απόψε. Θα είναι μια μεγάλη νύχτα και θα υπάρχει χρόνος για αυτό».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook