«Ο Ρονάλντο επικοινώνησε με τον Σαουδάραβα υπουργό Αθλητισμού και του ζήτησε συγγνώμη, αναγνωρίζοντας ότι έκανε λάθος»

Με αποκλεισμό δύο αγωνιστικών και πρόστιμο περίπου 5.000 ευρώ, αναμένεται να τιμωρηθεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο, για την αποβολή του στον ημιτελικό του Σούπερ Καπ Σαουδικής Αραβίας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο διάσημος Πορτογάλος της Αλ Νασρ, αποβλήθηκε στον αγώνα με την Αλ Χιλάλ, όταν στο 86ο λεπτό κι ενώ η ομάδα του έχανε με 2-0 (τελικά ηττήθηκε με 2-1) κτύπησε με αγκωνιά έναν αντίπαλο του, ενώ στην συνέχεια, κάλεσε τους φιλάθλους να τον χειροκροτήσουν ειρωνικά, για την απόφαση του.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, για την συγκεκριμένη συμπεριφορά προβλέπεται η προαναφερθείσα ποινή, την ώρα που ο 39χρονος επιθετικός, έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη, απευθυνόμενος στα… υψηλά κλιμάκια της χώρας που τον φιλοξενεί.

Οπως αποκάλυψε η αθλητική εφημερίδα της Σαουδικής Αραβίας «Arriyadiyah», ο Ρονάλντο επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Σαουδάραβα υπουργό Αθλητισμού, Αμπντουλαζίζ μπιν Τουρκί Αλ Φαϊζάλ και του ζήτησε συγγνώμη, αναγνωρίζοντας ότι έκανε λάθος.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook