Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια του Ολυμπιακού για Μάλμε!

Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει αύριο (24/10. 22/00) τη Μάλμε στη Σουηδία για την 3η αγωνιστική της League Phase του Europa League και έχει ως στόχο το θετικό αποτέλεσμα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μαζί του σε αυτήν την προσπάθεια θα έχει, όπως πάντα άλλωστε την συμπαράσταση του κόσμου του. όπως έγινε γνωστό εξαντλήθηκαν όλα τα διαθέσιμα εισιτήρια που είχε πάρει ο Ολυμπιακός για το παιχνίδι στη Σουηδία με τη Μάλμε.

Περισσότεροι από 1500 φίλοι της ομάδας θα δώσουν το παρών στην αναμέτρηση της Πέμπτης, όμως ο αριθμός μπορεί να είναι μεγαλύτερος, αν συνυπολογίσουμε και εκείνους που θα δώσουν το «παρών» μεμονομένα σε όλο το γήπεδο.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook