Αναλυτικά τα όσα είπε: “Είναι σίγουρα ένα παιχνίδι που μας δίνει τρεις βαθμούς, παρότι το σκορ έγινε μεγάλο. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας γιατί ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις του παιχνιδιού. Τονίζω ότι είναι τρεις πόντοι, είτε ήταν 1-0, είτε 5-1, απέναντι σε μία ομάδα με καλούς παίκτες. Έχει ένα πολύ καλό προπονητή και νομίζω ότι το πρόβλημα της είναι θέμα ψυχολογίας. Εύχομαι να βρει τον δρόμο της. Εμείς δείχνουμε να ανακάμπουμε μετά από μία δύσκολη περίοδο, κυρίως σε θέματα ποιότητας και συγκέντρωσης. Πρέπει να πάμε ήρεμοι και στην επόμενη προπόνηση αλλά και στο επόμενο παιχνίδι που θα είναι δύσκολο. Ο δρόμος είναι μακρύς παρότι δεν υπάρχουν ακόμη πολλά παιχνίδια. Όλες οι ομάδες έχουν τα πάνω τους και τα κάτω τους, οπότε πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για τον επόμενο αγώνα”.
Video | Aνυφαντάκης: “Συγχαρητήρια στους παίκτες μου γιατί ανταποκρίθηκαν πλήρως στις απαιτήσεις του παιχνιδιού”
Αναλυτικά τα όσα είπε ο προπονητής του Γιούχτα, Κώστας Ανυφαντάκης, μετά την σπουδαία εκτός έδρας νίκη της ομάδας του κόντρα στον Ηλυσιακό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701