Γρανίτης: Το “ευχαριστώ” στον Γιούχτα

Με ανακοίνωσή του, ο Γρανίτης ευχαρίστησε τον Γιούχτα για την άψογη φιλοξενία που του παρείχε.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Γρανίτη:

Ο ΑΠΣ Γρανίτης θέλει να εκφράσει θερμές ευχαριστίες στη διοίκηση του Γιούχτα για την υποδοχή και τη φιλοξενία που παρείχε στην αποστολή της ομάδας μας στο σημερινό παιχνίδι για την 14η αγωνιστική της Γ’ Εθνικής, που πραγματοποιήθηκε στο Μαρκομιχελάκειο γήπεδο των Αρχανών.

Η πρωτοβουλία και η άψογη διοργάνωση της αναμέτρησης απέδειξαν για ακόμα μία φορά το φιλόξενο πνεύμα του συλλόγου των Αρχανών.

Η ομάδα του Γρανίτη εύχεται στον Γιούχτα καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της σεζόν.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook