Αναλυτικά τα όσα είπε: «Πρέπει να κάνεις τα περισσότερα πράγματα καλά για να πάρεις ένα αποτέλεσμα αλλά εμείς δεν τα κάναμε. Κλείσαμε το 2025 με μια κακή εμφάνιση και αρχίσαμε το 2026 επίσης με μια κακή εμφάνιση. Δίκαια ηττηθήκαμε. Από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό του παιχνιδιού δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε. Δεν είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού, που θα μας έδινε τη δυνατότητα να κυριαρχήσουμε. Ούτε προϋποθέσεις για να απειλήσουμε δημιουργήσαμε. Ο Αίας Σαλαμίνας τα απλά πράγματα έκανε καλά. Εμείς μείναμε πίσω στο σκορ στο πρώτο ημίχρονο και δεν βγάλαμε αντίδραση σε κανένα σημείο του παιχνιδιού. Φυσιολογικά ήρθε η ήττα και μας προβληματίζει πολύ. Το αποτέλεσμα είναι κακό, αλλά η εικόνα μας είναι αυτή που προβληματίζει. Θα πρέπει να το δούμε όλοι μαζί. Ο Γιούχτας είναι μια πολύ καλή ομάδα το έχουμε πει πολλές φορές, όμως αυτή τη στιγμή προβληματίζει πολύ. Πρέπει να βρεθούν άμεσα οι λύσεις, ώστε η ομάδα να πηγαίνει καλά. Συγχαρητήρια στην ομάδα της Σαλαμίνας, δίκαιη νίκη. Ευχές για μια καλή χρονιά».
Video | Ανυφαντάκης: «Δίκαια ηττηθήκαμε – Πρέπει άμεσα να βρεθούν οι λύσεις»
Οι δηλώσεις του Κώστα Ανυφαντάκη, μετά την εκτός έδρας ήττα του Γιούχτα, κόντρα στον Αία Σαλαμίνας.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701