Αναλυτικά τα όσα είπε: «Το σημερινό παιχνίδι ήταν δύσκολο και τα επόμενα που θα έρθουν θα είναι δύσκολα, γιατί υπάρχουν κάποιες στιγμές μέσα στους αγώνες που καθορίζουν τα παιχνίδια και εμείς σε αυτές τις στιγμές δεν είμαστε πολύ καλοί. Σήμερα ήταν ένα ισορροπημένο ματς, προηγηθήκαμε και το ελέγχαμε πλήρως. Δεχθήκαμε ένα γκολ από στατική φάση και στο δεύτερο ημίχρονο, μέσα σε λίγα λεπτά, δεχθήκαμε ακόμη δύο εύκολα γκολ, τα οποία ήρθαν συνεχόμενα. Οι στιγμές καθορίζουν τα παιχνίδια, δεν έχω παράπονο από τους ποδοσφαιριστές. Ήταν ένα παιχνίδι ισορροπημένο. Είναι υπέρβαση να μπούμε στην εξάδα, όμως όσο έχουμε μαθηματικές ελπίδες θα το προσπαθήσουμε. Πρέπει να βρούμε τα ψυχικά αποθέματα. Πρέπει να δουλεύουμε μέρα με τη μέρα, είμαστε επαγγελματίες, έτσι ώστε να βγάλουμε την ομάδα από αυτή τη δυσκολία. Ξαναλέω, δεν έχω σήμερα παράπονο από τους παίκτες. Έκαναν καλή προσπάθεια και ήταν ποιοτικοί σε αρκετές στιγμές. Το μόνο που μένει είναι, σε αυτά τα δύσκολα παιχνίδια που έρχονται, να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε, γιατί πιστεύω στους παίκτες και στην ομάδα. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορέσουμε να αντιστρέψουμε αυτή την κατάσταση και να κυνηγήσουμε τους στόχους που έχουμε μέχρι το τέλος».
Video | Ανυφαντάκης: “Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορέσουμε να αντιστρέψουμε αυτή την κατάσταση”
Οι δηλώσεις του Κώστα Ανυφαντάκη, μετά την εντός έδρας ήττα του Γιούχτα, με 3-2 κόντρα στον Εθνικό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701