Διαβάστε αναλυτικά τα όσα είπε ο προπονητής του ΠΟΑ, Αντώνης Ανδρουλάκης, μετά την τέταρτη συνεχόμενη εκτός έδρας ήττα κόντρα στον Ιωνικό (2-1).
Aναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια σε έναν αγώνα ειδικών συνθηκών. Εύχομαι η επόμενη μέρα να μας βρει όλους υγιείς και ετοιμοπόλεμους. Είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι”.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701