Ανδρουλάκης: «Συγχαρητήρια στους παίκτες – Έβγαλαν χαρακτήρα και την ποιότητα που έχουμε σαν ομάδα»

Οι δηλώσεις του Αντώνη Ανδρουλάκη, μετά το σπουδαίο εκτός έδρας τρίποντο του ΠΟΑ κόντρα στον Αία Σαλαμίνας (0-1).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Σε ένα παιχνίδι που η αντίπαλη ομάδα έπαιζε το τελευταίο της χαρτί όσο αφορά την παραμονή στην κατηγορία, καταφέραμε να φύγουμε με την νίκη, μια νίκη πολύ σημαντική. Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες που σε ένα ακόμα απαιτητικό παιχνίδι έδειξαν χαρακτήρα, την ποιότητα μας σαν ομάδα και πετύχαμε μια σημαντική νίκη. Στόχος να ξεκουραστούμε και να κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι που είναι κι αυτό το ίδιο σημαντικό”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook