Γρανίτης: «Αν το παιχνίδι διεξαγόταν χωρίς διαιτητές θα ήταν πιο όμορφο και πιο δίκαιο»

Ο Γρανίτης, με ανακοίνωσή του, αναγνωρίζει τη δίκαιη νίκη του Γιούχτα, ωστόσο αφήνει αιχμές για τη διαιτησία της αναμέτρησης.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Γρανίτη:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γρανίτη εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια προς τους προπονητές και τους ποδοσφαιριστές της ομάδας μας για την προσπάθεια που κατέβαλαν στην σημερινή αναμέτρηση με τον Γιούχτα.

Αναγνωρίζουμε ότι η νίκη του Γιούχτα ήταν δίκαιη βάσει της εικόνας του αγώνα. Ωστόσο, θεωρούμε πως εάν το παιχνίδι διεξαγόταν… χωρίς διαιτητές (ή έστω χωρίς τους συγκεκριμένους) θα ήταν πιο όμορφο και πιο δίκαιο και για τις δυο ομάδες.

Ο Γρανίτης θα συνεχίσει με σοβαρότητα και προσήλωση την πορεία του στο πρωτάθλημα, παραμένοντας πιστός στις αρχές του ευ αγωνίζεσθαι.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γρανίτη

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook